Кожна Дикастерія Римської Курії відзначається не лише своєю сферою компетенцій, але й історією, цілями та стилем праці. Про одну з наймолодших – Дикастерію в справах комунікацій – в інтерв’ю з її очільником паном Паоло Руффіні.
Про це пише Vatican News.
«Перш, ніж говорити про кроки, що були зроблені завдяки реформі, і ті, які ще потрібно зробити, можливо, нам слід зробити крок назад; а то й більше, ніж один. Аби зрозуміти, чому існує ця Дикастерія, яке її завдання, мусимо перемотати стрічку назад, розпочати від початку, від того чому для Церкви комунікація є місією», – наголосив Паоло Фуффіні, Префект ватиканської Дикастерії у справах комунікації, відповідаючи на перше запитання журналіста щодо досягнень, здобутих від 2015 року, тобто від моменту, коли Папа Франциск своїм Motu Proprio «L’attuale contesto comunicativo» ініціював глобальну реформу ватиканських медіа.
Історія Дикастерії в справах комунікації
Історія Дикастерії у справах комунікації є недавньою, однак, вона сягає значно давніших часів. Цій молодій інституції у червні цього року виповниться лише 6 років, проте, необхідно пригадати, що вона побудована на основі різних ватиканських медіа, які вже десятиліттями, – чи століттями, якщо виокремити ватиканську друкарню, – успішно виконували притаманні їм місії, даючи підтримку Святішому Отцеві у виконуванні його Вчительського Уряду та інформуючи світову громадськість про події, пов’язані із Церквою, Ватиканом та Главою Католицької Церкви.
Процес реформування ватиканський медіа, започаткований Папою Франциском, триває, беручи до уваги «комунікаційний контекст», який постійно змінюється. Як підкреслив Префект Дикастерії, кожна реформа – це шлях, який не розпочинається з нуля. Також і реформа Дикастерії в справах комунікації ґрунтується на багатому минулому, на діяльності, яка існувала ще у далекому минулому, адже Церква не може не комунікувати, бо ж, власне, у цьому й полягає її головне завдання.