Попри численні застереження з боку родинних середовищ, у французьких школах запроваджено суперечливу програму сексуальної освіти. Паскаль Моріньєр, голова Католицьких асоціацій родин, підтверджує, що тривога батьків небезпідставна. Вона закликає їх уважно стежити за тим, чого навчають їхніх дітей, і відкрито розмовляти з ними про шкільні заняття. Адже сексуальність у новій програмі подається не як шлях до любові й повноти у шлюбі, а як «простір взаємної споживчості».
Про це пише Vatican News.
Сексуальність як «користування» іншим
За словами Моріньєр, хоча у програмі є й деякі позитивні елементи, вона формує в молоді уявлення, що сексуальність – це сфера взаємного використання, яка повинна бути лише добровільною і «узгодженою з почуттями». При цьому зовсім ігнорується роль волі й розуму. «Почуття можуть бути як добрими, так і шкідливими, й не завжди ведуть до нашого добра, – зауважує Моріньєр. – Школа повинна формувати інтелект, навчати мислити, а не зупинятися на емоціях».
Завдання батьків – питати й діяти
В ефірі радіо RCF Моріньєр наголосила: на початку навчального року батьки мають спілкуватися зі своїми дітьми і ставити школі запитання – що конкретно містить «програма емоційної, реляційної та сексуальної освіти», хто її викладає, які зовнішні організації отримають доступ до дітей.
Міцні основи у сім’ї
Лікар за фахом, Моріньєр переконана, що батьки повинні відверто говорити з дітьми про сексуальність, пояснювати їм небезпеки, у тому числі й порнографії. «Чим раніше дитина чує пояснення у власній родині, тим надійніші основи вона отримує», – зазначає вона.
Як навчити дітей захищатися від порнографії
«Важливо заздалегідь попередити дітей, – пояснює Моріньєр. – Не показуючи і не описуючи шокуючих сцен, можна сказати так: “Може трапитися, що ти побачиш на екрані оголених чоловіків і жінок, їхні статеві органи, якісь дивні чи агресивні дії. Тобі буде неприємно – і це нормально. Це не твоя провина, якщо ти випадково побачиш такі образи. Але головне – відразу відвернись і розкажи нам про це”. Такий підхід вмикає у дітей сигнал тривоги і допомагає їм розпізнати небезпеку».
Ідеологія гендеру у шкільних програмах
Сімейні асоціації вже понад рік протестують проти цієї програми, застерігаючи, що вона глибоко пройнята ідеологією гендеру. На думку критиків, вона сіє в дітях сумніви щодо власної ідентичності та применшує роль батьків у вихованні – попри офіційні заяви про зворотне.